Codelabs

Identyfikacja wizualna Software House'u oraz zaprojektowanie logotypu podbrandu "The office by Codelabs"
Koszt usługi - 1 500 zł

Identyfikacja firmy głównej

Największym problemem zaprojektowania logotypu odnoszącego się do nazwy oraz działalności w jakiej działa firma było znalezienie równowagi dla dwóch osobnych motywów. Pierwszym skojarzeniem dotyczącym słowa „code”to ostre nawiasy, które są nieodłączoną częścią każdego programowego dzieła. Za główne przedstawienie słowa „labs”, wybrałem przedstawienie graficzne atomu.

Ostre nawiasy oraz przedstawienie atomu
Finalna wersja logotypu głównego

Identyfikacja firmy podbrandu „The Office”

Wewnętrzny brand firmy, który odnosi się do działalności jaką prowadzi dział Employer brandingu musiał pokazać swoje przyjazne usposobienie. Logotyp miał kojarzyć się pozytywnie, mile oraz musiał być prosty w zastosowaniu w różnych aspektach. Kaczka jako jedyne zwierze tak ściśle związana z branżą programową świetnie współgra z pozytywnym nastawieniem firmy dla nowych pracowników. Zwierze zostało zaprojektowane od początku, aby nawiązywało stylem projektowym do głównego brandu jakim jest „Codelabs”.

Porównanie stylu logotypów